خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/09/09 - 07:55
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
بیانیه دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس در گرامیداشت روز همبستگی با ملت فلسطین:

اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی نتیجه خیانت دولت انگلیس به جهان اسلام است

در بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در محکومیت مشروعیت‌بخشی آمریکا به شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری، آمده است که اشغال فلسطین نتیجه خیانت دولت انگلیس به جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ ملت؛ دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی، بیانیه ای در محکومیت مشروعیت‌بخشی آمریکا به شهرک سازی در کرانه باختری سرزمین‌های اشغالی منتشر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:



باسمه تعالی



دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز جهانی همبستگی با ملت مظلوم، مبارز و قهرمان فلسطین، اقدام غیر قانونی  اخیر دولت آمریکا در مشروعیت دادن به شهرک سازی و الحاق شهرک های صهیونیستی در کرانه غربی اشغالی را به شدت محکوم می کند .



تداوم گرامیداشت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین که سرزمین و وطن آنها توسط مهاجرین اشغالگر صهیونیستی اشغال شده است، خود پیام مهمی به آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها است که افکار عمومی جهان، فلسطین را کشوری اشغال شده توسط صهیونیست ها و نتیجه خیانت دولت انگلیس به جهان اسلام می دانند و در کنار ملت فلسطین از حق آنها برای تحقق مطالبات مشروع از طریق مقاومت و یا برگزاری همه پرسی در میان ساکنان اصیل حمایت می کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 291866
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار